sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Ihan hulluna

Krumilla on intohimo. Minun alushousuni, sukkani, jalkineeni. Minun hikeni. Intohimossa on jotain ällöttävää. Krum nimittäin nuuhkii, nuolee ja sibeltää, eli pirstaloi. Sanna ei ole Krumin mieleen. Sanna ei tuoksu (haise) yhtä hullaannuttavalta kuin minä.

Ei siinä mitään. Mutta se napostelee myös omaa kakkaansa. Mitä intohimosta pitäisi ajatella? En tiedä.

Enkä välitä. Niin kauan kuin Krumin voi palkita temppuilun yhteydessä minun vanhoilla, pesemättömillä boksereillani, olen tyytyväinen.

Snif,
Esa

2 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Yök...

Into on jokseenkin päinvastoin, kun se rakastaa pyykinpeuaineiden mukana tulevia pesupalloja... eli niitä mihin aine laitetaan. Niitä se kantelee ympäri taloa=)
Veljekset täydentävät toisiaan, hih!!!

Esa kirjoitti...

Elä nyt. :-D Meikä on suorastaan imarreltu Pumpen huomiosta!