tiistai 22. helmikuuta 2011

Kuin pikku sika

Sanna on aina täynnä loistavia ideoita. Eikös juu?

Viivi ja Wagner Krum:


Kantsii klikata kuva suuremmaksi, jotta se näkyy kunnolla. Alkuperäisversio kyseisestä stripistä löytyypi täältä.

Kävimme viikonloppuna TamSKin Tallilla. Edelliseen postaukseeni viitaten täytyy todeta, että kyllä, Krumissa on myös huonoja agilitypiirteitä. Se kerpele juoksee jaloille, aina ja joka kerta. Olen kuvitellut, että seltit ovat herranterttuja. No, Krum ei ole. Se jyrää minut, jos en väistä. Ja vaikka väistänkin.

Esipuheen siivittämänä: Krum, Krum! goes public. Seuraavan puolen vuoden ajan Rumpen blogi on avoinna ihan kaikille. Kyllästyimme Bloggerin ontuviin yksityisyysominaisuuksiin.

Fotosoppasi,
Esa

5 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Hah, repesin!!!

Ja oikeesti, tänään kun olin noiden kahden kerpeleen (samaa sukua, todella:D) kävelyllä, niin ajattelin, että Iisa on yksi suuri katujyrä, se menee penkkojen päällä, se ei voi mennä tiellä...se menee ja jyrää kaiken (ja hävittää siinä sivussa tossunsa)... sitten löydän jyrä-sanan täältä kuvaamasta poikaansa:-D!!!

Pian nähdään, ihan huippua!!! Voitaisko me käydä katsomassa, jos löytyis sieltä Tampesterista mulle hyvät agikengät; eikös siellä ole se myymälä?

-me-

Esa kirjoitti...

:-D

Totta kai voidaan käydä kenkäkaupoissa. Agilityyn tosin suosittelen Integratoreita. Ihan huiput. Tampereella on niiden jälleenmyyjä, mutta en tiedä, onko heillä nastattomia... Itse ostimme omamme Virran Raunolta. Mutta jos perinteiset juoksulenkkarit kelpaavat, niin onhan tuossa tuo Ideapark. Sinne tarvii vain vähän koukata treenihallilta.

Jaana kirjoitti...

Mä ajattelin sitä agi.fi-mlää...mutta onko niillä ihan ns. mlätoimintaa vai onko se verkkokauppa?

Mutta onhan siinä pari päivää aikaa, mä olen tosin maailman huonoin "shoppailija", en yhtään jaksa kiertää kaupoissa (ehkä toi työni on osaasyynä tilanteeseen...); eli mitä nopeammin ja helpommin löytyy, sen parempi:-)

-Jaana-

ps. Hyvä että päästään treenaamaan ennen niitä lauantain kisoja, mua jännittää ne nyt ihan törkeän kovasti...

Esa kirjoitti...

Jaa-a. Mä luulen, että ne toimii pääasiassa netissä... Mutta kun sivuja lueskelin, tuotteita voi ymmärtääkseni noutaa myös heidän luotaan Tampereelta. En tiedä sen kummemmin, kun en ole Agi.fissä aiemmin asioinut. Sinne voi varmaan pistää mailia ja kysäistä niistä kengistä? (Sanna tosin mainitsi, ettei ole kuullut Inoveista ihan kamalan hyvää...)

Aina kisat jännittävät. Se on huono juttu, jos ei jännitä! :-)

Sirkku kirjoitti...

Aika huikea sarjis :D Pointsit Sannalle!